Warunki mieszkaniowe ludności przemysłowej

Zabezpieczenie ziemi, powietrza i słońca, tych podstawowych warunków istnienia, jest spychane z wielką krzywda społeczną na plan ostatni przez doraźne i bezplanowe rozmieszczanie terenów i zakładów przemysłowych oraz tworzenie koszarowych dzielnic mieszkaniowych dla szybko napływającej ludności, służącej przemysłowi. W krajach europejskich jedynie ośrodki miejskie anglosaskie zachowały dobry dawny obyczaj i racjonalną formę mieszkania, a mianowicie typ domu jednorodzinnego. Przykładem tego są miasta angielskie, a przede wszystkim potężny ośmiomilionowy Londyn, w który...

Architektura i nowoczesne budownictwo - adAPT NYC Zapytanie ofertowe

Dzięki uprzejmości New York City Department of Housing Preservation and Development (HPD) New York City Department of Housing Preservation and Development (HPD) zaprasza deweloperów do składania wniosków dotyczących nowego projektu budowlanego w Kips Bay na Manhattanie. Rozwijanie budownictwa mieszkaniowego, które zaspokaja potrzeby współczesnych mieszkańców Nowego Jorku, ma kluczowe znaczenie dla przyszłego sukcesu gospodarczego miasta. Obecnie zasoby mieszkaniowe Miasta są źle dopasowane do zmieniającej się demografii populacji. Istnieje 1,8 miliona jedno- i dwuosobowych...

Nowoczesna urbanistyka

Pewna chaotyczność i szybkość rozwoju odzwierciedliły się w budowie miasta i spotęgowały i tak już wielkie zadania, jakie stanęły przed urbanistyką nowoczesną. Będziemy usiłowali poddać je bliższemu zbadaniu i skoordynowaniu ich celów i Środków dla dobra konstrukcji i formy miasta nowoczesnego. I podkreślimy tu znowu szczególne atuty, które los dał miastu polskiemu. Szkodliwe pod wieloma względami rządy zaborcze, krzywdzące i zaniedbujące miasto polskie, opóźniały też w nich rozwój współczesnych środków komunikacyjnych. Dzięki temu dziś mamy możność w wi...

Astma dziecięca po bakteryjnej kolonizacji dróg oddechowych u noworodków ad 6

Wpływ poszczególnych urządzeń techniki komunikacyjnej jest bardzo różnolity. Rozróżniamy poszczególne ich grupy: 1) Żegluga morska i śródlądowa. 2) Koleje normalnotorowe, parowe i elektryczne. 3) Kolejki parowe podmiejskie i kolejki elektryczne. 4) Tramwaje i trolleybusy. 5) Kolejki miejskie elektryczne pod- i nadziemne, tzw. «metro». 6) Ruch konny osobowy i towarowy. Ruch rowerowy. 7) Ruch samochodowy, osobowy i towarowy — autobusy. 8) Lotnictwo. Grupa pierwsza, tj. żegluga morska i śródlądowa, wpływa na konstrukcje miasta w samym jej zaraniu, tworząc podstawy ...

Najnowsze zdjęcia w galerii meble-designo:

331#zum kwidzyn , #jak zbudować ziemiankę , #jak malować ściany wałkiem , #konsorcjum stali zielonka , #komserwis , #systemy suchej zabudowy , #farba silikatowa , #brikomarsze inowrocław , #olx iława , #rolety katowice ,